Условия за хотелско настаняване

  1. Тези общи условия се отнасят за всички резервации за хотел или програми със собствен транспорт.
  2. Цялата персонална информация, която се въвежда в резервационната система, се използва само и единствено за нуждите на резервацията. 
  3. Направената от Вас резервация е валидна само след получаване на ваучер на посочен от Вас email.
  4. След като бъде заплатена дадена резервация, тя е обвързваща. В сила влизат всички условия за промяна и анулация на резервацията. В случай, че агенцията не получи пълната сума за направената резервация до 20 дни преди датата за настаняване, освен ако не е посочено друго, агенцията има право да анулира резервацията без да дължи неустойки.
  5. Заплащането се извършва еднократно или разсрочено.
  6. Ако направите резервация "last minute" 20 или по-малко дни преди дата на настаняване, при наличие на свободни места, следва да заплатите изцяло сумата за резервация незабавно. 
  7. Всички условия за заплащане и анулация и валидност на цените на конкретна резервация са посочени в хотела над ценовата таблица.
  8. В случай, че клиентът не е извършил плащане или е нарушил сроковете за заплащане, агенцията има право без съгласието на клиента, да анулира резервацията. В този случай агенцията не носи отговорност пред клиента и не дължи обезщетения или неустойки.
  9. В случаи на възникване на обстоятелства, възпрепятстващи агенцията да изпълни заявените услуги в посочените срокове по независещи от агенцията причини, тя може без съгласието на клиентите, без да носи отговорност за това, да направи следните промени, които клиентът приема, че не представляват значителна промяна в някоя от клаузите на договора:
    • Да промени хотела, в който се настаняват клиентите с хотел от същата категория или по-висока, при същите условия на настаняване и при същия пансионат; В тези случаи агенцията не носи отговорност пред клиента и не дължи обезщетение или неустойки.
    • Ако поради независеща от агенцията причини направена резервация бъде анулирана, агенцията възстановява заплатената от клиента сума и не дължи допълнителни обезщетения за това.
  10.  В случаите, в които резервацията е със статус "изчаква потвърждение", е необходимо допълнително потвърждение от страна на агенцията за наличието на свободни места. Клиентът се задължава да спази посочените в т. 5 и т. 6. срокове на плащане.
  11.  Всяка анулация на конкретна резервация трябва да бъде направена в писмен вид в офиса, където е заплатена резервацията или чрез подаване на заявка за анулация чрез "вход за клиенти" от уебстраницата на агенцията. Задължително условие е съобщаването на номера на резервацията. 
  12.  Всички специални изисквания към хотела се потвърждават от хотела на място, при възможност. Ако тези допълнителни предпочитания изискват допълнително плащане, то следва да бъде направено на място, при настаняването.
  13.  Възрастовата граница при децата е различна за различните хотели, това е описано за всеки хотел, които се предлага от агенцията. За да ползвате отстъпките за деца е необходимо при резервацията да посочите възрастта на детето към датата на напускане на хотела. В случай, че информацията е некоректна, клиентът заплаща разликата до пълната стойност на резервацията.
  14.  За деца под 18 г., пътуващи сами или с единия от родителите извън страната, е необходима нотариално заверена декларация от двамата родители, че са съгласни детето им да пътува в чужбина, с посочен телефон на нотариуса. Оригиналната декларация и копие следва да се носят от туристите по време на пътуването. При неизпълнение на тези условия, агенцията не носи отговорност и всички неудобства и щети, породени от това, са за сметка на потърпевшите.
  15.  Категорията на хотелите е определена според законодателните особености на съответната държава. Информацията за удобствата и услугите, които предлага всеки хотел, е осигурена от самите хотели към датата на включването им в резервационната система и агенцията не носи отговорност при несъответстие с предварително обявената информация за тях.
  16.  Туристът следва да има предвид, че настаняването в хотелите като правило е след 14 ч. Освобождаването на стаите, след последната нощувка е до 12 ч. В случай, че предвиждате да се настаните в избрания от Вас хотел късно вечерта (след 22 ч.), следва да се свържете с хотела и лично да предупредите на рецепцията. Всички обявени часове са в местно за дестинацията време.
  17.  Агенцията не носи отговорност за проблеми, свързани с настаняване на домашни любимци, в случай че не са уточнени в писмен вид в хода на резервацията.
  18.  Агенцията не носи отговорност за загуба на ценни вещи, пари и документи, оставени в стаята на хотела.
  19.  Агенцията не носи отговорност за вреди, причинени от неизпълнение или неточно изпълнение на услугата, при непреодолима сила или събитие, което не може да се предвиди или избегне от страна на агенцията или нейните контрагенти при добросъвестно изпълнение на техните задължения. 
  20.  Агенцията не носи отговорност при неправилно попълване на данните за резервация в сайта от страна на клиента. Неправилното попълване на името може да доведе до отказ на граничните власти да бъдете допуснати в съответната страна и отказ за настаняване.
  21. Агенцията не носи отговорност, не обезщетява и не компенсира туристите, които са се отказали от ползването на услугата или на част от нея. Агенцията не възмездява и не компенсира туристите за разходи извън заплатената услуга. 
  22.  Агенцията не носи отговорност пред туриста при неиздаване на виза, когато това се изисква. При представяне на редовни документи и отказ на виза на туриста, не се възстановяват внесените суми. При отказ на виза поради представяне на непълни, неточни и неверни документи, предишни провинения на туриста в съответната страна, неспазване на сроковете за представяне на документите, както и при неявяване на интервю в консулски служби, където това се изисква, услугата се анулира и се удържат предвидените неустойки, посочени в т.5 и т.6. или посочени в резервационната информация, към датата на направа на резервацията.
  23.  Агенцията не носи отговорност за действия на гранични и митнически служби, авиокомпании, автобусни и железопътни превозвачи и не обезщетява клиентите, независимо от това, че поради тези действия те са пропуснали част от услугата или дори цялата услуга.
  24.  При нанесени щети на ползваните хотели, конкретният извършител или извършители поема/поемат материална отговорност за щетата, включително на място, когато това се изиска от потърпевшия. Агенцията не поема разходи по тази процедура и не дължи компенсации и обезщетения, при евентуална промяна на графика и съдържанието на заявените услуги, включително и на туристи, които не са отговорни за щетата, но ползват услугата съвместно с отговорното за щетата лице.
  25.  Агенцията не поема разходи, свързани с консумацията на храни и напитки извън заплатения пансионат, независимо дали те са поръчани или не от клиента. 
  26.  При неточно изпълнение на услугата, КЛИЕНТЪТ се задължава да уведоми незабавно АГЕНЦИЯТА. Уведомяването трябва да се направи в писмена или друга форма, включително чрез електронна поща или друго техническо средство, което дава възможност то да бъде възпроизведено.
  27.  Клиентът има право в 14-дневен срок след ползване на услугата да направи рекламация относно предоставената услуга в писмена или устна форма в офиса, в който е заплатена резервацията или на email office@solvex.bg. Клиентът има право на компенсация до размера на първата нощувка. За рекламации на услуги, избрани на място, агенцията не носи отговорност. Рекламациите се разглеждат в срок до 14 (четиринадесет) дни след получаването им.
  28.  В случай на възникване на съдебен спор, той се разрешава от Арбитражен съд - София.
  29.  За неуредени и други въпроси се прилагат разпоредбите на Закона за туризма, Търговския закон и останалото действащо законодателство на Република България.

Запознат съм с общите условия и ги приемам.

Въжен парк вече ще радва гостите на Вършец
11.05.2018
Атракционният „Въжен парк”, две детски и една фитнес площадка вече радват децата в „Слънчевата градина“ във Вършец. Изградени са още фитнес площадка в парка до СБР „Свети Мина“ и скейтборд площадка до минералната чешма. В...
Пещерата "Добростански бисер" - най-новият туристически обект в община Асеновград, вече е отворена за посещения
03.05.2018
Най-новият туристически обект в община Асеновград - пещерата "Добростански бисер" вече е отворена за посетители. Пещерата е открита през 70-те години на миналия век, когато хижа "Марциганица" все още е работила. През последните 20 години "Добростански бисер...
Вход и паркинг в Албена през сезон 2018
26.04.2018
За сезон 2018 курортът Албена въвежда нови правила за ограничаване на движение и паркиране, за да осигури чисти, безопасни алеи и пешеходни зони за Вас, като същевременно Ви предлага и алтернативни средства за вътрешен транспорт.Новата организация на движен...
Нова програма за Крит и Гръцки острови
31.01.2018
Имаме удоволствието да ви представим новата ни програма Остров Крит и круиз Гръцки острови. Маршрутът е: Ираклион - о-в Самос - Атина - о-в Миконос - о-в Милос - о-в Санторини - Ираклион. Пътуването е с полет на Bulgaria Air  и круиз със Celestyal Crui...